Általános szerződési feltételek fogyasztóknak

1. Az ÁSZF hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a zooplus SE , Sonnenstraße 15, 80331 München (további jogszabályi kötelező adatok az Impresszum menüpont alatt érhetők el, továbbiakban: zooplus) és vevői közötti valamennyi, a www.zooplus.hu online-shopon keresztül zajló fogyasztói megrendelésre és szállításra érvényesek. 

1. Az ÁSZF hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a zooplus SE , Sonnenstraße 15, 80331 München (további jogszabályi kötelező adatok az Impresszum menüpont alatt érhetők el, továbbiakban: zooplus) és vevői közötti valamennyi, a www.zooplus.hu online-shopon keresztül zajló fogyasztói megrendelésre és szállításra érvényesek. 

2. Rendelési folyamat, szerződéskötés, mennyiségi korlátozás és viszonteladás

1. Rendelési folyamat

  • A zooplus háziállatok témakörében gazdag választékot kínál ügyfeleinek. A termékekre vagy a termék-megnevezésekre kattintva a vevő a termék részleteit láthatja, pl. a termék felszereltsége, mérete vagy ízváltozatai. A vásárolni kívánt darabszám beállításával és a bevásárlókosár szimbólumra történő kattintással egy virtuális kosárba kerül a termék.
  • A webshopban jobb oldalon, felül található "Kosár" gombra kattintva az ügyfél egy áttekintő oldalra jut és bármikor felülvizsgálhatja, mely termékek találhatók virtuális bevásárlókosarában ill. igény esetén változtathat annak tartalmán.
  • Ha a vásárló be szeretné fejezni a vásárlást, a "Tovább a fizetéshez" gomb működtetésével juthat tovább. A már regisztrált ügyfelek itt megadhatják felhasználónevüket és jelszavukat, hogy a korábban eltárolt információk a rendeléshez felhasználásra kerülhessenek. Alternatív módon a vásárló vagy új ügyfélként ingyenesen regisztrálva indíthat egy saját fiókot vagy új fiók regisztrációja nélkül is folytathatja a vásárlást. Ebben az utóbbi esetben az ügyfélnek a következő oldalon meg kell adnia címét és a számla kiállításához és a kiszállításhoz szükséges adatokat. A saját fiók regisztrációja ingyenes, de a zooplus a regisztrációhoz bizonyos előnyöket kínálhat (de ez nem kötelező). A saját fiók bármikor törölhető az alábbi lépések megtételével: https://support.zooplus.hu/hu/support/solutions/articles/76000049512-hogyan-tudom-t%C3%B6r%C3%B6lni-a-fi%C3%B3komat-
  • A "Tovább a fizetéshez" gombra történő újabb kattintással az ügyfél eljut a rendelés utolsó előtti lépéséhez, ez pedig az "Rendelés összesítő". Itt az ügyfél egy áttekintést kap megrendeléséről a (törvényes ÁFÁ-t tartalmazó) árak megadásával együtt, valamint a szállítási szolgáltatásra vonatkozó adatokat és költségeket is láthatja.
  • A megrendelés a "Rendelés" gombra történő kattintással zárul, mellyel a vevő kötelező érvényű ajánlatot ad a zooplus felé a szerződéskötésre.

2. Szerződéskötés

a. A webshopban kínált termékek kizárólag fogyasztónak minősülő magánszemélyek által vásárolhatók meg nem kereskedelmi célból. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el az ügyletkötés során . Ebből kifolyólag a weboldalunkon (www.zooplus.hu) megjelenő ajánlatok nem vállalkozásoknak szólnak. Vállalkozásnak minősül az a természetes vagy jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet – ideértve a külföldi székhelyű vállalkozás magyarországi fióktelepét is-, aki, illetve amely önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében jár el.

b. Az áruválaszték megjelenítése az online shopban bemutatási célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak a zooplus részéről. A vevő azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a "Rendelés" gombra történő kattintással lezárja. A vevő ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelés visszaigazolása). Ez a visszaigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását. A szerződés a zooplus-al csak akkor jön létre, amikor a zooplus a megrendelt terméket a vevő részére elküldi és a feladásról a vásárlót e-mailben értesíti (értesítés csomagfeladásról).

A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem hozzáférhető, a zooplus által nem kerül iktatásra. A szerződéskötés nyelve magyar.

3. Szerződéskötés banki átutalásnál

A 2. ponttól eltérően a banki átutalásnál a szerződés a zooplus-al már a fizetési információk elküldésével létrejön. A fizetési információkat az ügyfél 24 órán belül megkapja a rendelést követően. A rendelés visszaigazolás nem jelent fizetési információt. Előre utalás esetén a számla összege a fizetési információk megérkezésével válik esedékessé, melyet 7 napon belül a 8.3 pontban megadott számlaszámra átutalással kell kiegyenlíteni. A fizetési határidő betartásakor a vásárlás összegének számlánkra érkezése számít mérvadónak. Amennyiben 7 nap elteltével nem jelenik meg befizetés a 8.3. pontban megadott számlán, abban az esetben a vevő rendelése automatikusan törlődik.

4. Mennyiségi korlátozás, kereskedelmi viszonteladás

Az ajánlott áruk eladása csak háztartási mennyiségekben, és csak cselekvőképes nagykorú személyek részére történik. A megengedett maximális rendelési érték 475 000 Ft. A termékek kereskedelmi viszonteladása nem megengedett. A zooplus fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatokat, melyekkel kapcsolatban felmerül a gyanú, hogy kereskedelmi viszonteladás céljából köttetnek.

2. Rendelési folyamat, szerződéskötés, mennyiségi korlátozás és viszonteladás

1. Rendelési folyamat

  • A zooplus háziállatok témakörében gazdag választékot kínál ügyfeleinek. A termékekre vagy a termék-megnevezésekre kattintva a vevő a termék részleteit láthatja, pl. a termék felszereltsége, mérete vagy ízváltozatai. A vásárolni kívánt darabszám beállításával és a bevásárlókosár szimbólumra történő kattintással egy virtuális kosárba kerül a termék.
  • A webshopban jobb oldalon, felül található "Kosár" gombra kattintva az ügyfél egy áttekintő oldalra jut és bármikor felülvizsgálhatja, mely termékek találhatók virtuális bevásárlókosarában ill. igény esetén változtathat annak tartalmán.
  • Ha a vásárló be szeretné fejezni a vásárlást, a "Tovább a fizetéshez" gomb működtetésével juthat tovább. A már regisztrált ügyfelek itt megadhatják felhasználónevüket és jelszavukat, hogy a korábban eltárolt információk a rendeléshez felhasználásra kerülhessenek. Alternatív módon a vásárló vagy új ügyfélként ingyenesen regisztrálva indíthat egy saját fiókot vagy új fiók regisztrációja nélkül is folytathatja a vásárlást. Ebben az utóbbi esetben az ügyfélnek a következő oldalon meg kell adnia címét és a számla kiállításához és a kiszállításhoz szükséges adatokat. A saját fiók regisztrációja ingyenes, de a zooplus a regisztrációhoz bizonyos előnyöket kínálhat (de ez nem kötelező). A saját fiók bármikor törölhető az alábbi lépések megtételével: https://support.zooplus.hu/hu/support/solutions/articles/76000049512-hogyan-tudom-t%C3%B6r%C3%B6lni-a-fi%C3%B3komat-
  • A "Tovább a fizetéshez" gombra történő újabb kattintással az ügyfél eljut a rendelés utolsó előtti lépéséhez, ez pedig az "Rendelés összesítő". Itt az ügyfél egy áttekintést kap megrendeléséről a (törvényes ÁFÁ-t tartalmazó) árak megadásával együtt, valamint a szállítási szolgáltatásra vonatkozó adatokat és költségeket is láthatja.
  • A megrendelés a "Rendelés" gombra történő kattintással zárul, mellyel a vevő kötelező érvényű ajánlatot ad a zooplus felé a szerződéskötésre.

2. Szerződéskötés

a. A webshopban kínált termékek kizárólag fogyasztónak minősülő magánszemélyek által vásárolhatók meg nem kereskedelmi célból. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el az ügyletkötés során . Ebből kifolyólag a weboldalunkon (www.zooplus.hu) megjelenő ajánlatok nem vállalkozásoknak szólnak. Vállalkozásnak minősül az a természetes vagy jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet – ideértve a külföldi székhelyű vállalkozás magyarországi fióktelepét is-, aki, illetve amely önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében jár el.

b. Az áruválaszték megjelenítése az online shopban bemutatási célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak a zooplus részéről. A vevő azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a "Rendelés" gombra történő kattintással lezárja. A vevő ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelés visszaigazolása). Ez a visszaigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását. A szerződés a zooplus-al csak akkor jön létre, amikor a zooplus a megrendelt terméket a vevő részére elküldi és a feladásról a vásárlót e-mailben értesíti (értesítés csomagfeladásról).

A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem hozzáférhető, a zooplus által nem kerül iktatásra. A szerződéskötés nyelve magyar.

3. Szerződéskötés banki átutalásnál

A 2. ponttól eltérően a banki átutalásnál a szerződés a zooplus-al már a fizetési információk elküldésével létrejön. A fizetési információkat az ügyfél 24 órán belül megkapja a rendelést követően. A rendelés visszaigazolás nem jelent fizetési információt. Előre utalás esetén a számla összege a fizetési információk megérkezésével válik esedékessé, melyet 7 napon belül a 8.3 pontban megadott számlaszámra átutalással kell kiegyenlíteni. A fizetési határidő betartásakor a vásárlás összegének számlánkra érkezése számít mérvadónak. Amennyiben 7 nap elteltével nem jelenik meg befizetés a 8.3. pontban megadott számlán, abban az esetben a vevő rendelése automatikusan törlődik.

4. Mennyiségi korlátozás, kereskedelmi viszonteladás

Az ajánlott áruk eladása csak háztartási mennyiségekben, és csak cselekvőképes nagykorú személyek részére történik. A megengedett maximális rendelési érték 475 000 Ft. A termékek kereskedelmi viszonteladása nem megengedett. A zooplus fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatokat, melyekkel kapcsolatban felmerül a gyanú, hogy kereskedelmi viszonteladás céljából köttetnek.

3. Árak és csomagküldési díjak

1. Árak

Minden ár tartalmazza a törvényes ÁFÁ-t valamint a többi árelemet és bárminemű szállítási költség nélkül értendő. A szállítási költségekről bővebb információt itt talál.

2. Csomagküldési díjak

A minimális rendelésérték 3.990 Ft.

A zooplus.hu webáruházban 12.490 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes Magyarországra kivéve Magyar Posta választása esetén, ez esetben a díj 4990 Ft.

10.490 Ft rendelési érték alatt a csomagolás és szállítás általánydíja egységesen 1490 Ft kivéve:
● Magyar Posta választása esetén a díj 4990 Ft.
● Sameday Easybox csomagautomata esetén pedig 1290 Ft.

10.490 Ft és 12.490 Ft közötti rendelési érték esetén a kiszállítás díja 890 Ft kivéve:
● Magyar Posta választása esetén a díj 4990 Ft.
● Sameday Easybox csomagautomata esetén pedig 649 Ft.


További információt a csomagküldésről itt talál. 

3. Árak és csomagküldési díjak

1. Árak

Minden ár tartalmazza a törvényes ÁFÁ-t valamint a többi árelemet és bárminemű szállítási költség nélkül értendő. A szállítási költségekről bővebb információt itt talál.

2. Csomagküldési díjak

A minimális rendelésérték 3.990 Ft.

A zooplus.hu webáruházban 12.490 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes Magyarországra kivéve Magyar Posta választása esetén, ez esetben a díj 4990 Ft.

10.490 Ft rendelési érték alatt a csomagolás és szállítás általánydíja egységesen 1490 Ft kivéve:
● Magyar Posta választása esetén a díj 4990 Ft.
● Sameday Easybox csomagautomata esetén pedig 1290 Ft.

10.490 Ft és 12.490 Ft közötti rendelési érték esetén a kiszállítás díja 890 Ft kivéve:
● Magyar Posta választása esetén a díj 4990 Ft.
● Sameday Easybox csomagautomata esetén pedig 649 Ft.


További információt a csomagküldésről itt talál. 

4. Szállítás

A szállítási határidő - ha az nem szerepel másként az ajánlatban - 1-3 nap. A Szállítási- és Csomagküldési Feltételekről itt állnak rendelkezésre információk.

Amennyiben nincs raktáron valamennyi megrendelt termék, a zooplus saját költségén jogosult részleges szállításra, amennyiben ez a vevő számára elfogadható.

Abban az esetben, ha a zooplus a megrendelt árut önhibáján kívül nem tudja kiszállítani, mivel a szállítójától nem kapta meg a terméket, a zooplusnak joga van visszalépni a szerződéstől. Ebben az esetben a zooplus a vevőt haladéktalanul informálja és egy alternatív, hasonló terméket javasol számára. Ha nincs ilyen hasonló termék, vagy az ügyfél nem kívánja az így felajánlott alternatív termék szállítását, a zooplus az ügyfél által már eszközölt ellenszolgáltatásokat haladéktalanul visszatéríti.

Az EU-n belüli – így magyarországi - kiszállításaink is vámmentesek.

Amennyiben a kiszállított árun szállításból adódó károk mutatkoznának, lehetőség szerint azonnal értesítendő a zooplus vevőszolgálata. A zooplus-nak így lehetősége van a fuvarozást végző vagy az azt biztosító cégnél keletkezett károk miatti reklamációt benyújtani. Amennyiben az ügyfél elmulasztja a szállításból adódó kár jelzését, ennek semmiféle kihatása nincs törvényes szavatossági vagy jótállási vagy elállási jogaira.

A megrendelések lehető legjobb teljesítése és a szállítás státuszáról vevőink megfelelő tájékoztatása érdekében a zooplus átadja a vevő e-mail-címét és - amennyiben rendelkezésre áll és arra a vevőtől felhatalmazást kapott - a telefonszámát a mindenkori szállító vállalatnak (futárszolgálat megbízott általi szállítás esetén). A zooplus a vevő és saját érdekeit is egymáshoz képest egyenlő mértékűnek látja, kiváltképp, hogy a szállító vállalat kötelezettséget vállal a személyes adatok lehető legnagyobb mértékű védelmére illetve hogy az adatokat kizárólag a szállítási célokhoz használja fel. . További információt az adatvédelmi útmutatónkban talál.

4. Szállítás

A szállítási határidő - ha az nem szerepel másként az ajánlatban - 1-3 nap. A Szállítási- és Csomagküldési Feltételekről itt állnak rendelkezésre információk.

Amennyiben nincs raktáron valamennyi megrendelt termék, a zooplus saját költségén jogosult részleges szállításra, amennyiben ez a vevő számára elfogadható.

Abban az esetben, ha a zooplus a megrendelt árut önhibáján kívül nem tudja kiszállítani, mivel a szállítójától nem kapta meg a terméket, a zooplusnak joga van visszalépni a szerződéstől. Ebben az esetben a zooplus a vevőt haladéktalanul informálja és egy alternatív, hasonló terméket javasol számára. Ha nincs ilyen hasonló termék, vagy az ügyfél nem kívánja az így felajánlott alternatív termék szállítását, a zooplus az ügyfél által már eszközölt ellenszolgáltatásokat haladéktalanul visszatéríti.

Az EU-n belüli – így magyarországi - kiszállításaink is vámmentesek.

Amennyiben a kiszállított árun szállításból adódó károk mutatkoznának, lehetőség szerint azonnal értesítendő a zooplus vevőszolgálata. A zooplus-nak így lehetősége van a fuvarozást végző vagy az azt biztosító cégnél keletkezett károk miatti reklamációt benyújtani. Amennyiben az ügyfél elmulasztja a szállításból adódó kár jelzését, ennek semmiféle kihatása nincs törvényes szavatossági vagy jótállási vagy elállási jogaira.

A megrendelések lehető legjobb teljesítése és a szállítás státuszáról vevőink megfelelő tájékoztatása érdekében a zooplus átadja a vevő e-mail-címét és - amennyiben rendelkezésre áll és arra a vevőtől felhatalmazást kapott - a telefonszámát a mindenkori szállító vállalatnak (futárszolgálat megbízott általi szállítás esetén). A zooplus a vevő és saját érdekeit is egymáshoz képest egyenlő mértékűnek látja, kiváltképp, hogy a szállító vállalat kötelezettséget vállal a személyes adatok lehető legnagyobb mértékű védelmére illetve hogy az adatokat kizárólag a szállítási célokhoz használja fel. . További információt az adatvédelmi útmutatónkban talál.

5. Tulajdonjog fenntartása

Amíg az áru teljes ellenértéke kifizetésre nem kerül, az a zooplus tulajdonát képezi. A tulajdonjog átszállása előtt a zooplus beleegyezése nélkül nem lehetséges az áru elzálogosítása, biztosítékként történő átadása, feldolgozása vagy átalakítása.

5. Tulajdonjog fenntartása

Amíg az áru teljes ellenértéke kifizetésre nem kerül, az a zooplus tulajdonát képezi. A tulajdonjog átszállása előtt a zooplus beleegyezése nélkül nem lehetséges az áru elzálogosítása, biztosítékként történő átadása, feldolgozása vagy átalakítása.

6. Elállási jog

Távértékesítési ügylet esetén a fogyasztót jogszabály alapján megilleti az elállás joga, melyről a zooplus a jogszabályi mintának megfelelően az alábbiakban nyújt tájékoztatást. Az elállással kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén a vásárló a zooplus vevőszolgálatához fordulhat.

Elállási tájékoztató

Elállási jog

Önnek joga van 14 napon belül indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási időszak azon a napon kezdődik, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy birtokba veszi az árut/árukat (több termékből álló rendelés esetén az utolsó termék átvételétől számítva) és az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le. Mindez nem érinti a fogyasztó azon jogát, hogy elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (postán vagy e-mailben küldött levél útján) értesítenie kell bennünket a termékek visszaküldését megelőzően (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, service@zooplus.hu; 0036-184-80-320). Ehhez felhasználhatja a mellékletben található elállási nyilatkozat-mintát Elállási nyilatkozat-minta, ez azonban nem kötelező.

Az elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt küldi el az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést.

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaérkézésétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk (kivéve utánvéttel való készpénzes fizetés), mint amelyet Ön az eredeti ügylet során

alkalmazott kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja. Mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árukat, vagy Ön bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés számunkra történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni. A termék visszaküldése esetén kérjük, forduljon vevőszolgálatunkhoz. A futárcég ezután átveszi Öntől a csomagot, a költségeket pedig a zooplus állja.

A határidő betartása akkor teljesül, ha Ön a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat. Az áruk visszaküldésének költségeit mi viseljük.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő használat miatt következett be.

Elállási jog tájékoztató vége

Elállási jog alóli kivételek

Az elállási jog nem vonatkozik az alábbi áruk szállítására:

  • a nem előregyártott árukra illetve a fogyasztó által megadott jellemzőknek megfelelően elkészített vagy egyértelműen a fogyasztó személyére szabott árukra, romlandó vagy közeli lejárati dátummal rendelkező árukra
  • olyan lezárt csomagolású árukra, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás szállítást követő felbontása után nem küldhetők vissza
  • olyan árukra, amelyek jellegüknél fogva a kiszállítást követően szétválaszthatatlanul keverednek más termékekkel

Elállási nyilatkozat

Elállási nyilatkozat-minta

A szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza a következő címre:

— zooplus SE, Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, service@zooplus.hu

— Alulírott/ak (*) kijelenti/k, hogy alulírott/ak (*) eláll/nak (*) az alábbi áruk

adásvételétől (*)/az alábbi szolgáltatás igénybevételétől (*)

— Megrendelés időpontja (*) / átvétel időpontja (*)

— Fogyasztó(k) neve

— Fogyasztó(k) címe

— A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén)

— Kelt

_______________

(*) A nem kívánt rész törlendő.

Az Elállási nyilatkozatot .pdf formátumban itt tudja letölteni.

6. Elállási jog

Távértékesítési ügylet esetén a fogyasztót jogszabály alapján megilleti az elállás joga, melyről a zooplus a jogszabályi mintának megfelelően az alábbiakban nyújt tájékoztatást. Az elállással kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén a vásárló a zooplus vevőszolgálatához fordulhat.

Elállási tájékoztató

Elállási jog

Önnek joga van 14 napon belül indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási időszak azon a napon kezdődik, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy birtokba veszi az árut/árukat (több termékből álló rendelés esetén az utolsó termék átvételétől számítva) és az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le. Mindez nem érinti a fogyasztó azon jogát, hogy elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (postán vagy e-mailben küldött levél útján) értesítenie kell bennünket a termékek visszaküldését megelőzően (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, service@zooplus.hu; 0036-184-80-320). Ehhez felhasználhatja a mellékletben található elállási nyilatkozat-mintát Elállási nyilatkozat-minta, ez azonban nem kötelező.

Az elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt küldi el az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést.

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaérkézésétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk (kivéve utánvéttel való készpénzes fizetés), mint amelyet Ön az eredeti ügylet során

alkalmazott kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja. Mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árukat, vagy Ön bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés számunkra történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni. A termék visszaküldése esetén kérjük, forduljon vevőszolgálatunkhoz. A futárcég ezután átveszi Öntől a csomagot, a költségeket pedig a zooplus állja.

A határidő betartása akkor teljesül, ha Ön a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat. Az áruk visszaküldésének költségeit mi viseljük.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő használat miatt következett be.

Elállási jog tájékoztató vége

Elállási jog alóli kivételek

Az elállási jog nem vonatkozik az alábbi áruk szállítására:

  • a nem előregyártott árukra illetve a fogyasztó által megadott jellemzőknek megfelelően elkészített vagy egyértelműen a fogyasztó személyére szabott árukra, romlandó vagy közeli lejárati dátummal rendelkező árukra
  • olyan lezárt csomagolású árukra, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás szállítást követő felbontása után nem küldhetők vissza
  • olyan árukra, amelyek jellegüknél fogva a kiszállítást követően szétválaszthatatlanul keverednek más termékekkel

Elállási nyilatkozat

Elállási nyilatkozat-minta

A szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza a következő címre:

— zooplus SE, Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, service@zooplus.hu

— Alulírott/ak (*) kijelenti/k, hogy alulírott/ak (*) eláll/nak (*) az alábbi áruk

adásvételétől (*)/az alábbi szolgáltatás igénybevételétől (*)

— Megrendelés időpontja (*) / átvétel időpontja (*)

— Fogyasztó(k) neve

— Fogyasztó(k) címe

— A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén)

— Kelt

_______________

(*) A nem kívánt rész törlendő.

Az Elállási nyilatkozatot .pdf formátumban itt tudja letölteni.

7. Jótállás , kellék- és termékszavatosság

Jótállás

A törvényes jótállási jogok érvényesek. A zooplus azon termékek esetében, amelyekre jótállás érvényes, a terméke jótállási jeggyel látja el.

Speciális szabályok állatgyógyászati diétás ételek és gyógyszerek tekintetében

-

felelősségkizárás

Állatgyógyászati diétás eledelek alkalmazásához az állatorvos előzetes ajánlására és folyamatos felügyeletére van szükség. Az ilyen tápok etetésének időtartama alatt ellenőrzés céljából rendszeresen (félévente), a háziállat egészségi állapotának romlása esetén haladéktalanul fel kell keresni az állatorvost. A zooplus semmiféle felelősséget nem vállal az állatgyógyászati diétás eledelek szakszerűtlen vagy orvosilag nem egyeztetett használatának következményeiért.

Gyógyszer csak az állatorvos utasítására és rendszeres felügyelete mellett adható. A gyógyszerek használatának időtartama alatt ellenőrzés céljából rendszeresen, a háziállat egészségi állapotának romlása esetén haladéktalanul fel kell keresni az állatorvost. A zooplus semmiféle felelősséget nem vállal a gyógyszerek szakszerűtlen vagy orvosilag nem egyeztetett használatának következményeiért.

Kellékszavatosság

Kellékszavatossági igényét közvetlenül a zooplus-al szemben érvényesítheti. Ha a zooplus nem a megrendelésnek megfelelően teljesíti a termékkel kapcsolatos kötelezettségét, azaz az észlelt hiba már a termék, illetve szolgáltatás átadásakor is fennállt, akkor a Ffgyasztó érvényesítheti kellékszavatossági igényét a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Fogyasztó választása szerint az alábbi kellékszavatossági jogaival élhet:

a. kérheti a termék javítását,

b. cseréjét,

c. amennyiben a javítás, illetve kicserélés lehetőségét nem választotta, úgy kérheti a vételár arányos csökkentését, vagy

d. akár a zooplus költségére maga is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja a hibát,

e. végső esetben a szerződéstől is elállhat, visszakérheti a termék árát.

A fogyasztó a választott kellékszavatossági jogról egy másikra áttérhet, azonban ennek költségét a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az áttérésre a zooplus adott okot, vagy ha az indokolt volt.

Felhívjuk figyelmét, hogy a hiba észlelését követően haladéktalanul köteles azt a zooplus felé jelezni. A szerződés teljesítésétől számított kettő év elteltével kellékszavatossági igénye nem érvényesíthető.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül amennyiben igazolja, hogy a terméket a zooplustól vásárolta, akkor elegendő a hibát közölnie, más dolga nincs. A szerződés teljesítésétől számított hat hónap elteltével azonban már kötelezettsége bizonyítani, hogy a hiba már a kiszállításkor is létezett.

Termékszavatosság

Termékszavatossági igény kizárólag a hibás termék gyártójával, illetve forgalmazójával (zooplus) szemben érvényesíthető. Az előbbiekben meghatározott kellékszavatosság helyett élhet termékszavatossági igényével. Termékszavatosság keretében a fogyasztó kizárólag a hibás termék kicserélését, illetve javítását kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igénye a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. Ehhez a fogyasztónak kell bizonyítania a termék hibáját, illetve azt, hogy a hiba már a forgalomba hozatalkor is fennállt.

A gyártó, illetve a forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy,

• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy,

• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Termékszavatossági igény és kellékszavatossági igény ugyanazon termék ugyanazon hibája folytán párhuzamosan nem érvényesíthető. A termékszavatosság keretében kicserélt termékre viszont érvényesek a kellékszavatossági jogosultságok.

7. Jótállás , kellék- és termékszavatosság

Jótállás

A törvényes jótállási jogok érvényesek. A zooplus azon termékek esetében, amelyekre jótállás érvényes, a terméke jótállási jeggyel látja el.

Speciális szabályok állatgyógyászati diétás ételek és gyógyszerek tekintetében

-

felelősségkizárás

Állatgyógyászati diétás eledelek alkalmazásához az állatorvos előzetes ajánlására és folyamatos felügyeletére van szükség. Az ilyen tápok etetésének időtartama alatt ellenőrzés céljából rendszeresen (félévente), a háziállat egészségi állapotának romlása esetén haladéktalanul fel kell keresni az állatorvost. A zooplus semmiféle felelősséget nem vállal az állatgyógyászati diétás eledelek szakszerűtlen vagy orvosilag nem egyeztetett használatának következményeiért.

Gyógyszer csak az állatorvos utasítására és rendszeres felügyelete mellett adható. A gyógyszerek használatának időtartama alatt ellenőrzés céljából rendszeresen, a háziállat egészségi állapotának romlása esetén haladéktalanul fel kell keresni az állatorvost. A zooplus semmiféle felelősséget nem vállal a gyógyszerek szakszerűtlen vagy orvosilag nem egyeztetett használatának következményeiért.

Kellékszavatosság

Kellékszavatossági igényét közvetlenül a zooplus-al szemben érvényesítheti. Ha a zooplus nem a megrendelésnek megfelelően teljesíti a termékkel kapcsolatos kötelezettségét, azaz az észlelt hiba már a termék, illetve szolgáltatás átadásakor is fennállt, akkor a Ffgyasztó érvényesítheti kellékszavatossági igényét a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Fogyasztó választása szerint az alábbi kellékszavatossági jogaival élhet:

a. kérheti a termék javítását,

b. cseréjét,

c. amennyiben a javítás, illetve kicserélés lehetőségét nem választotta, úgy kérheti a vételár arányos csökkentését, vagy

d. akár a zooplus költségére maga is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja a hibát,

e. végső esetben a szerződéstől is elállhat, visszakérheti a termék árát.

A fogyasztó a választott kellékszavatossági jogról egy másikra áttérhet, azonban ennek költségét a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az áttérésre a zooplus adott okot, vagy ha az indokolt volt.

Felhívjuk figyelmét, hogy a hiba észlelését követően haladéktalanul köteles azt a zooplus felé jelezni. A szerződés teljesítésétől számított kettő év elteltével kellékszavatossági igénye nem érvényesíthető.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül amennyiben igazolja, hogy a terméket a zooplustól vásárolta, akkor elegendő a hibát közölnie, más dolga nincs. A szerződés teljesítésétől számított hat hónap elteltével azonban már kötelezettsége bizonyítani, hogy a hiba már a kiszállításkor is létezett.

Termékszavatosság

Termékszavatossági igény kizárólag a hibás termék gyártójával, illetve forgalmazójával (zooplus) szemben érvényesíthető. Az előbbiekben meghatározott kellékszavatosság helyett élhet termékszavatossági igényével. Termékszavatosság keretében a fogyasztó kizárólag a hibás termék kicserélését, illetve javítását kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igénye a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. Ehhez a fogyasztónak kell bizonyítania a termék hibáját, illetve azt, hogy a hiba már a forgalomba hozatalkor is fennállt.

A gyártó, illetve a forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy,

• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy,

• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Termékszavatossági igény és kellékszavatossági igény ugyanazon termék ugyanazon hibája folytán párhuzamosan nem érvényesíthető. A termékszavatosság keretében kicserélt termékre viszont érvényesek a kellékszavatossági jogosultságok.

8. Fizetési módok és kuponok

Fizetési módok

Az áru kifizetése bankkártyával, PayPal oldalon keresztül, utánvéttel vagy előre fizetéssel történhet. A zooplus fenntartja magának a jogot, hogy egyedi esetben vagy az ügyfél által kiválasztott szállítási mód függvényében csak bizonyos fizetési módokat fogadjon el. Csekkel történő fizetést sajnos nem áll módunkban elfogadni.

1. Fizetés hitelkártyával / bankkártyával

Az áru kifizetésére a Visa és Mastercard kártyák alkalmasak.

Hitelkártyáját csak akkor terheljük meg a számla összegével, amikor az áru elhagyja raktárunkat. A vételtől való elállás esetén (részletesen lásd 6. pont) a már kifizetett összeget visszatérítjük Önnek. Amennyiben hitelkártyáján nincs fedezet, fenntartjuk a jogot a fizetési felszólítási kérelem költségeinek kiszámlázására.

2. Fizetés utánvéttel

Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés estében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 290 Ft.

Csomagautomatába való rendelés esetében az utánvéttel való fizetés nem lehetséges.

3. Fizetés banki előre utalással

Ha a vevő előre utalással kíván fizetni, a számla összegét az alább említett vagy a szolgáltatási e-mailekben megjelölt számlák egyikére a fizetési információk kézhezvételétől számított 7 napon belül kell átutalni. 

zooplus SE

UniCredit Bank Hungary Zrt

IBAN: HU73 1091 8001 0000 0129 0902 0003

SWIFT (BIC): BACXHUHB

Az áru kiszállítását akkor indítjuk, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett a zooplushoz.

4. Fizetés Apple Pay-el

Az Apple Pay fizetési mód az iOS-eszközökön alkalmazásunkban és weboldalunkon, a fizetés menüpontban érhető el. Ez a fizetési mód a Safari megnyitását követően, az Ön által hozzáadott bankkártyával használható. A fizetés közvetlenül az Ön Apple-fiókján keresztül történik. A megrendelés elküldésekor átirányítjuk az Apple weboldalára, hogy engedélyezhesse a fizetést. Amint megbizonyosodtunk az engedélyezésről, megkezdődik a kiszállítás – az árunál feltüntetett szállítási idő függvényében.

Az Apple Pay-en beállított fizetési módtól függően a ténylegesen kiszámlázott, az esetleges kedvezmények, utalványok stb. értékével csökkentett összeget fogjuk levonni, közvetlenül a szállítás megkezdése után.

Kuponok

Kupon beváltásakor figyelembe kell venni a specifikusan érvényes beváltási feltételeket, úgy mint minimum rendelési mennyiség, érvényesség, stb. A kuponokon megtalálhatóak a megfelelő információk. Vásárlásonként csak egy kupont lehet beváltani ill. egy rendeléshez/ügyfélhez kötődő kedvezményt lehet igénybe venni. A kuponok készpénzre váltására ill. korábbi rendelésekre vonatkozó, utólagos elszámolására nincs mód. A kuponok eladása nem engedélyezett.

Számlák

A zooplus-nak joga van, hogy a vevő felé elektronikus számlát állítson ki. Az elektronikus számlát a vevő e-mailen PDF-formátumban kapja meg. A vásárló nem jogosult a kiszámlázott forgalmi adót előzetes adólevonáshoz felszámítani.

8. Fizetési módok és kuponok

Fizetési módok

Az áru kifizetése bankkártyával, PayPal oldalon keresztül, utánvéttel vagy előre fizetéssel történhet. A zooplus fenntartja magának a jogot, hogy egyedi esetben vagy az ügyfél által kiválasztott szállítási mód függvényében csak bizonyos fizetési módokat fogadjon el. Csekkel történő fizetést sajnos nem áll módunkban elfogadni.

1. Fizetés hitelkártyával / bankkártyával

Az áru kifizetésére a Visa és Mastercard kártyák alkalmasak.

Hitelkártyáját csak akkor terheljük meg a számla összegével, amikor az áru elhagyja raktárunkat. A vételtől való elállás esetén (részletesen lásd 6. pont) a már kifizetett összeget visszatérítjük Önnek. Amennyiben hitelkártyáján nincs fedezet, fenntartjuk a jogot a fizetési felszólítási kérelem költségeinek kiszámlázására.

2. Fizetés utánvéttel

Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés estében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 290 Ft.

Csomagautomatába való rendelés esetében az utánvéttel való fizetés nem lehetséges.

3. Fizetés banki előre utalással

Ha a vevő előre utalással kíván fizetni, a számla összegét az alább említett vagy a szolgáltatási e-mailekben megjelölt számlák egyikére a fizetési információk kézhezvételétől számított 7 napon belül kell átutalni. 

zooplus SE

UniCredit Bank Hungary Zrt

IBAN: HU73 1091 8001 0000 0129 0902 0003

SWIFT (BIC): BACXHUHB

Az áru kiszállítását akkor indítjuk, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett a zooplushoz.

4. Fizetés Apple Pay-el

Az Apple Pay fizetési mód az iOS-eszközökön alkalmazásunkban és weboldalunkon, a fizetés menüpontban érhető el. Ez a fizetési mód a Safari megnyitását követően, az Ön által hozzáadott bankkártyával használható. A fizetés közvetlenül az Ön Apple-fiókján keresztül történik. A megrendelés elküldésekor átirányítjuk az Apple weboldalára, hogy engedélyezhesse a fizetést. Amint megbizonyosodtunk az engedélyezésről, megkezdődik a kiszállítás – az árunál feltüntetett szállítási idő függvényében.

Az Apple Pay-en beállított fizetési módtól függően a ténylegesen kiszámlázott, az esetleges kedvezmények, utalványok stb. értékével csökkentett összeget fogjuk levonni, közvetlenül a szállítás megkezdése után.

Kuponok

Kupon beváltásakor figyelembe kell venni a specifikusan érvényes beváltási feltételeket, úgy mint minimum rendelési mennyiség, érvényesség, stb. A kuponokon megtalálhatóak a megfelelő információk. Vásárlásonként csak egy kupont lehet beváltani ill. egy rendeléshez/ügyfélhez kötődő kedvezményt lehet igénybe venni. A kuponok készpénzre váltására ill. korábbi rendelésekre vonatkozó, utólagos elszámolására nincs mód. A kuponok eladása nem engedélyezett.

Számlák

A zooplus-nak joga van, hogy a vevő felé elektronikus számlát állítson ki. Az elektronikus számlát a vevő e-mailen PDF-formátumban kapja meg. A vásárló nem jogosult a kiszámlázott forgalmi adót előzetes adólevonáshoz felszámítani.

9. Adatvédelem

A zooplus komolyan veszi ügyfelei adatainak védelmét. Itt tudja megtekinteni az Adatvédelmi nyilatkozatot.

9. Adatvédelem

A zooplus komolyan veszi ügyfelei adatainak védelmét. Itt tudja megtekinteni az Adatvédelmi nyilatkozatot.

10. Marketing és ügyfélkommmunikáció

Ha a vevő szerződést köt a zooplus-szal és megadja elektronikus levelezési címét (e-mail) és hozzájárul közvetlen reklámozásra való felhasználásához, akkor a zooplusnak joga van arra, hogy az ügyfél ezen elektronikus levelezési címét (e-mail címet) saját, hasonló áruinak vagy szolgáltatásainak közvetlen reklámozására használja. Az ügyfélnek bármikor jogában áll az elektronikus levelezési cím (e-mail cím) használatát visszavonni ezen elérhetőségen, anélkül, hogy az alapdíjak szerinti átviteli költségeken kívül továbbiak keletkeznének.

10. Marketing és ügyfélkommmunikáció

Ha a vevő szerződést köt a zooplus-szal és megadja elektronikus levelezési címét (e-mail) és hozzájárul közvetlen reklámozásra való felhasználásához, akkor a zooplusnak joga van arra, hogy az ügyfél ezen elektronikus levelezési címét (e-mail címet) saját, hasonló áruinak vagy szolgáltatásainak közvetlen reklámozására használja. Az ügyfélnek bármikor jogában áll az elektronikus levelezési cím (e-mail cím) használatát visszavonni ezen elérhetőségen, anélkül, hogy az alapdíjak szerinti átviteli költségeken kívül továbbiak keletkeznének.

11. Szolgáltató adatai

zooplus SE

Sonnenstraße 15 80331 München

Telefonszám:

0036-184-80-320

(hétfő-péntek: 8-18 óra között) E-Mail: service@zooplus.hu

Igazgatótanács:

Steffen Schüller

A felügyelőbizottság elnöke:

Stefan Götz

A társaság székhelye: München Amtsgericht München, HRB 273759

Német forgalmi adó-azonosító szám (USt-Id-Nr. ): DE 200 164 421 Közösségi adószám: HU26910806

Belföldi adószám: 26910806-2-51

Bankkapcsolat:

zooplus SE

UniCredit Bank Hungary Zrt

IBAN: HU73 1091 8001 0000 0129 0902 0003 SWIFT (BIC): BACXHUHB

Tárhelyszolgáltató:

zooplus SE saját szerverei Németországban

Sonnenstraße 15

80331 München Telefonszám:

0036-184-80-320

Email: service@zooplus.hu

és

Amazon Web Services EMEA SARL (AWS)

Székhely: Germany

Elérhetőség: https://aws.amazon.com/contact-us/?nc1=f_m

11. Szolgáltató adatai

zooplus SE

Sonnenstraße 15 80331 München

Telefonszám:

0036-184-80-320

(hétfő-péntek: 8-18 óra között) E-Mail: service@zooplus.hu

Igazgatótanács:

Steffen Schüller

A felügyelőbizottság elnöke:

Stefan Götz

A társaság székhelye: München Amtsgericht München, HRB 273759

Német forgalmi adó-azonosító szám (USt-Id-Nr. ): DE 200 164 421 Közösségi adószám: HU26910806

Belföldi adószám: 26910806-2-51

Bankkapcsolat:

zooplus SE

UniCredit Bank Hungary Zrt

IBAN: HU73 1091 8001 0000 0129 0902 0003 SWIFT (BIC): BACXHUHB

Tárhelyszolgáltató:

zooplus SE saját szerverei Németországban

Sonnenstraße 15

80331 München Telefonszám:

0036-184-80-320

Email: service@zooplus.hu

és

Amazon Web Services EMEA SARL (AWS)

Székhely: Germany

Elérhetőség: https://aws.amazon.com/contact-us/?nc1=f_m

12. zooplus Relax szolgáltatás

1. Általános tájékoztató

A zooplus Relax szolgáltatás (továbbiakban zooplus Relax) lehetővé teszi regisztrált vásárlók számára, hogy rendszeres időközönkénti, automatikus rendelés leadását igényeljék feliratkozásra jogosult termékekre vonatkozóan anélkül, hogy nekik újból és újból manuálisan be kellene avatkozniuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az időszakos akciós termékek nem rendelhetők a szolgáltatás keretében.

Vásárlói fiókjában a „Rendeléseim” menüpont alatt változtathat olyan már visszaigazolt vagy lezárt rendeléseket zooplus Relax automatikus rendeléssé, melyek feliratkozásra jogosult termékeket tartalmaznak.

Minden automatikus rendelés kötelező érvényű ajánlatot jelent a zooplus számára, ami feljogosítja az adásvételi szerződés megkötésére a vonatkozó termékekre. Csak akkor jön létre a szerződés a zooplus-szal, amikor a zooplus elküldi a vásárlónak a megrendelt termékeket és erről az automatikus rendelés beérkezésétől számított 5 munkanapon belül további e-mailt (rendelés visszaigazolása) küld a vásárlónak. Ha a vásárló nem kap rendelés visszaigazolást az előbb említett időn belül, akkor nem jön létre szerződés a zooplus-szal.

Mielőtt az automatikus rendelés feldolgozásra kerül, a zooplus küld egy emlékeztető e-mailt a vásárlónak, mely lehetővé teszi a rendelés lemondását vagy módosítását.

2. zooplus Relax kedvezmény

A zooplus bizonyos termékek normál, aktuális árára kedvezményt biztosít. A kedvezmény mértékéről és a feliratkozásra jogosult termékekről a zooplus Relax tájékoztató weboldalán találhat további információt. A zooplus Relax kedvezmény olyan árengedményt jelent a vásárlók számára, mely akkor érvényes a feliratkozásra jogosult termékekre, amkor a megrendelés feldolgozásra kerül. A szolgáltatás és a termék egyes részletei (beleértve az árat, a kedvezményt és az elérhetőséget) időközben változathatnak. Minden zooplus Relax rendelésre az aktuálisan érvényes szolgáltatási- és termékrészletek vonatkoznak. Ezért a zooplus fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor módosíthassa a zooplus Relax kedvezményt, ami más kedvezményekkel nem vonható össze.

3. Árucikk elérhetősége

Amennyiben valamelyik megrendelt árucikk nem elérhető a tervezett szállítási időpontban, akkor az automatikusan törlésre kerül az adott rendelésből.

4. Időtartam, módosítás és felmondás

A zooplus Relax-re nem vonatkozik minimális szerződéses időtartam. A vásárló szabadon határozhatja meg a szállítási időközöket hetes intervallumokban: legalább három (3) és legfeljebb tizenkét (12) hetet adhat meg. A szolgáltatást bármikor megszakíthatja vagy lemondhatja vásárlói fiókjában a „Feliratkozásaim” menüpont alatt. A zooplus bármikor módosíthatja a zooplus Relax feltételeit úgy, hogy a módosított feltételeket a zooplus.hu webhelyen közzé teszi és a lényeges változásokról előzetesen tájékoztatja a szolgáltatásra feliratkozott vásárlókat. Amennyiben a vásárló nem ért egyet valamelyik megváltozott feltétellel, le kell mondania a szolgáltatást. Arról, hogyan tudja lemondani a szolgáltatást, itt talál további információt. A zooplus jogosult bármikor felmondani a szolgáltatást indoklás nélkül írásos vagy szöveges formában.

5. Fizetési módok

A zooplus Relax-nél a következő fizetési módok közül választhat: csoportos beszedési megbízás, Paypal vagy bankkártyás fizetés, utánvét, valamint kérheti számla kiállítását és elutalja a szolgáltatás ellenértékét. A csoportos beszedési megbízás, a Paypal és a bankkártyás fizetés feltétele, hogy vásárlói fiókjában maradéktalanul adja meg aktuális adatait.

6. Egyéb

Amennyiben a szolgáltatási feltételek mindenkor érvényes verziójában az egyik szabályozás érvénytelenné, tárgytalanná válik vagy bármilyen okból kifolyólag nem kivitelezhető, az nem érinti a többi feltétel és szabályozás érvényességét, illetve megvalósíthatóságát.

12. zooplus Relax szolgáltatás

1. Általános tájékoztató

A zooplus Relax szolgáltatás (továbbiakban zooplus Relax) lehetővé teszi regisztrált vásárlók számára, hogy rendszeres időközönkénti, automatikus rendelés leadását igényeljék feliratkozásra jogosult termékekre vonatkozóan anélkül, hogy nekik újból és újból manuálisan be kellene avatkozniuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az időszakos akciós termékek nem rendelhetők a szolgáltatás keretében.

Vásárlói fiókjában a „Rendeléseim” menüpont alatt változtathat olyan már visszaigazolt vagy lezárt rendeléseket zooplus Relax automatikus rendeléssé, melyek feliratkozásra jogosult termékeket tartalmaznak.

Minden automatikus rendelés kötelező érvényű ajánlatot jelent a zooplus számára, ami feljogosítja az adásvételi szerződés megkötésére a vonatkozó termékekre. Csak akkor jön létre a szerződés a zooplus-szal, amikor a zooplus elküldi a vásárlónak a megrendelt termékeket és erről az automatikus rendelés beérkezésétől számított 5 munkanapon belül további e-mailt (rendelés visszaigazolása) küld a vásárlónak. Ha a vásárló nem kap rendelés visszaigazolást az előbb említett időn belül, akkor nem jön létre szerződés a zooplus-szal.

Mielőtt az automatikus rendelés feldolgozásra kerül, a zooplus küld egy emlékeztető e-mailt a vásárlónak, mely lehetővé teszi a rendelés lemondását vagy módosítását.

2. zooplus Relax kedvezmény

A zooplus bizonyos termékek normál, aktuális árára kedvezményt biztosít. A kedvezmény mértékéről és a feliratkozásra jogosult termékekről a zooplus Relax tájékoztató weboldalán találhat további információt. A zooplus Relax kedvezmény olyan árengedményt jelent a vásárlók számára, mely akkor érvényes a feliratkozásra jogosult termékekre, amkor a megrendelés feldolgozásra kerül. A szolgáltatás és a termék egyes részletei (beleértve az árat, a kedvezményt és az elérhetőséget) időközben változathatnak. Minden zooplus Relax rendelésre az aktuálisan érvényes szolgáltatási- és termékrészletek vonatkoznak. Ezért a zooplus fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor módosíthassa a zooplus Relax kedvezményt, ami más kedvezményekkel nem vonható össze.

3. Árucikk elérhetősége

Amennyiben valamelyik megrendelt árucikk nem elérhető a tervezett szállítási időpontban, akkor az automatikusan törlésre kerül az adott rendelésből.

4. Időtartam, módosítás és felmondás

A zooplus Relax-re nem vonatkozik minimális szerződéses időtartam. A vásárló szabadon határozhatja meg a szállítási időközöket hetes intervallumokban: legalább három (3) és legfeljebb tizenkét (12) hetet adhat meg. A szolgáltatást bármikor megszakíthatja vagy lemondhatja vásárlói fiókjában a „Feliratkozásaim” menüpont alatt. A zooplus bármikor módosíthatja a zooplus Relax feltételeit úgy, hogy a módosított feltételeket a zooplus.hu webhelyen közzé teszi és a lényeges változásokról előzetesen tájékoztatja a szolgáltatásra feliratkozott vásárlókat. Amennyiben a vásárló nem ért egyet valamelyik megváltozott feltétellel, le kell mondania a szolgáltatást. Arról, hogyan tudja lemondani a szolgáltatást, itt talál további információt. A zooplus jogosult bármikor felmondani a szolgáltatást indoklás nélkül írásos vagy szöveges formában.

5. Fizetési módok

A zooplus Relax-nél a következő fizetési módok közül választhat: csoportos beszedési megbízás, Paypal vagy bankkártyás fizetés, utánvét, valamint kérheti számla kiállítását és elutalja a szolgáltatás ellenértékét. A csoportos beszedési megbízás, a Paypal és a bankkártyás fizetés feltétele, hogy vásárlói fiókjában maradéktalanul adja meg aktuális adatait.

6. Egyéb

Amennyiben a szolgáltatási feltételek mindenkor érvényes verziójában az egyik szabályozás érvénytelenné, tárgytalanná válik vagy bármilyen okból kifolyólag nem kivitelezhető, az nem érinti a többi feltétel és szabályozás érvényességét, illetve megvalósíthatóságát.

13. zooplus bónuszpontok - zooPontok

A vevő a regisztrációkor, a „myzooplus azonosító” létrehozásakor, valamint az első megrendeléskor automatikusan megkapja a jogot, hogy ingyenesen részt vegyen a zooplus Hűségprogramban. A részvételi feltételek részletei itt találhatók. Az itt megadott elektronikus postai címet (e-mailt) a zooplus arra használja, hogy tájékoztassa a vevőt zooPontjai állásáról. Az ügyfélnek bármikor jogában áll az elektronikus levelezési cím (e-mail cím) használatát visszavonni ezen elérhetőségen, anélkül, hogy az alapdíjak szerinti átviteli költségeken kívül továbbiak keletkeznének.

13. zooplus bónuszpontok - zooPontok

A vevő a regisztrációkor, a „myzooplus azonosító” létrehozásakor, valamint az első megrendeléskor automatikusan megkapja a jogot, hogy ingyenesen részt vegyen a zooplus Hűségprogramban. A részvételi feltételek részletei itt találhatók. Az itt megadott elektronikus postai címet (e-mailt) a zooplus arra használja, hogy tájékoztassa a vevőt zooPontjai állásáról. Az ügyfélnek bármikor jogában áll az elektronikus levelezési cím (e-mail cím) használatát visszavonni ezen elérhetőségen, anélkül, hogy az alapdíjak szerinti átviteli költségeken kívül továbbiak keletkeznének.

14. Alternatív vitarendezés fogyasztók számára

Ön panaszával a zooplusnál a 11. pontban foglalt elérhetőségeinken fordulhat.

Az Európai Bizottság egy platformot biztosít arra a célra, hogy a vállalatok és a fogyasztók egymás között felmerült vitáikat online rendezhessék. Ez a platform az alábbi linken található: www.ec.europa.eu/consumers/odr továbbá a Budapesti Békeltető Testületnek jogában áll határokon átnyúló vitákat rendezni. További információt a következő linken talál: https://bekeltetes.hu/. A zooplus nem vállal kötelezettséget, ill. nem mutat hajlandóságot arra, hogy vitarendezési eljárásban vegyen részt fogyasztói békéltetői testület előtt. Mindazonáltal a fogyasztók békéltető testülethez fordulhatnak, amelynek döntése jogszabályban meghatározott értékhatár alatt (2024. január 1.-től 200.000,- Ft) még akkor is kötelező a zooplus-ra, ha egyébként nem vetette magát alá a békéltető testület döntésének.

Békéltető testületek elérhetőségei és illetékességi területei:

Budapesti Békéltető Testület (Budapest) Budapest

Baranya Vármegyei Békéltető Testület (Pécs) Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület (Miskolc) Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye,Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület (Szeged) Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület (Székesfehérvár) Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület (Győr) Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye,Zala vármegye

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület (Debrecen) Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye,Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület (Budapest) Pest vármegye

A fogyasztók kapcsolatba léphetnek a fogyasztói panaszokért felelős megyei vagy fővárosi kormányhivatallalis. További információk a következő linken találhatók: https://kormanyhivatalok.hu/.

14. Alternatív vitarendezés fogyasztók számára

Ön panaszával a zooplusnál a 11. pontban foglalt elérhetőségeinken fordulhat.

Az Európai Bizottság egy platformot biztosít arra a célra, hogy a vállalatok és a fogyasztók egymás között felmerült vitáikat online rendezhessék. Ez a platform az alábbi linken található: www.ec.europa.eu/consumers/odr továbbá a Budapesti Békeltető Testületnek jogában áll határokon átnyúló vitákat rendezni. További információt a következő linken talál: https://bekeltetes.hu/. A zooplus nem vállal kötelezettséget, ill. nem mutat hajlandóságot arra, hogy vitarendezési eljárásban vegyen részt fogyasztói békéltetői testület előtt. Mindazonáltal a fogyasztók békéltető testülethez fordulhatnak, amelynek döntése jogszabályban meghatározott értékhatár alatt (2024. január 1.-től 200.000,- Ft) még akkor is kötelező a zooplus-ra, ha egyébként nem vetette magát alá a békéltető testület döntésének.

Békéltető testületek elérhetőségei és illetékességi területei:

Budapesti Békéltető Testület (Budapest) Budapest

Baranya Vármegyei Békéltető Testület (Pécs) Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület (Miskolc) Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye,Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület (Szeged) Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület (Székesfehérvár) Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület (Győr) Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye,Zala vármegye

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület (Debrecen) Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye,Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület (Budapest) Pest vármegye

A fogyasztók kapcsolatba léphetnek a fogyasztói panaszokért felelős megyei vagy fővárosi kormányhivatallalis. További információk a következő linken találhatók: https://kormanyhivatalok.hu/.

15. Záró rendelkezés

Ha ezen Általános Szerződési Feltételeknek egy rendelkezése nem érvényesülne, attól a szerződés általánosságban érvényes. A német jog alkalmazandó az ENSZ kereskedelmi szabályainak (CISG) kizárásával. Ez a jogválasztás csak annyiban érvényes, amennyiben nem kerül megvonásra az azon állam jogának kötelező rendelkezései által nyújtott védelem, amely a fogyasztó általánosan használt tartózkodási helye a megrendelés időpontjában.

15. Záró rendelkezés

Ha ezen Általános Szerződési Feltételeknek egy rendelkezése nem érvényesülne, attól a szerződés általánosságban érvényes. A német jog alkalmazandó az ENSZ kereskedelmi szabályainak (CISG) kizárásával. Ez a jogválasztás csak annyiban érvényes, amennyiben nem kerül megvonásra az azon állam jogának kötelező rendelkezései által nyújtott védelem, amely a fogyasztó általánosan használt tartózkodási helye a megrendelés időpontjában.

16. Az ÁSZF nyomtatható verziója

Ezeket az általános szerződési feltételeket az oldal elején, a jobb felső sarokban lévő nyomtató ikonra kattintva kinyomtathatja. Ezenkívül, ha szeretné lementeni a saját eszközére a PDF ikonra kattintva tudja megtenni. 

16. Az ÁSZF nyomtatható verziója

Ezeket az általános szerződési feltételeket az oldal elején, a jobb felső sarokban lévő nyomtató ikonra kattintva kinyomtathatja. Ezenkívül, ha szeretné lementeni a saját eszközére a PDF ikonra kattintva tudja megtenni. 

Ezen ÁSZF a 2024.12.03-ai állást tükrözi.