Szállítási költség és idő, csomagkövetés

  • Szállítási idő

    Szállítási idő

    A legtöbb megrendelést a beérkezéstől számított 24 órán belül feldolgozzuk és átadjuk a kiszállítást végző partnercégnek (GLS). A rendelések a raktár elhagyásától számítva általában 2-3 munkanap alatt érkeznek meg.

    Egyes megrendelések esetén nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy a megrendelt termékek távolabbi külföldi raktárból érkeznek. Ilyen esetekben előfordulhat, hogy a csomagfeladási- és a kiszállítási idő hosszabb a megszokottnál. Rendeléseit folyamatosan nyomon tudja követni a csomagkövetési oldalon. Amennyiben itt Németország vagy Hollandia van feltüntetve a kiszállítási idő megnövekedhet. 


    Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

    Írjon nekünk: 

    Kapcsolatfelvételi űrlap (a gyorsabb ügyintézéshez adja meg ügyfélszámát is, ha Ön már regisztrált nálunk)

    Tel.: +36 1 848 0320 (hétfőtől péntekig, 8-18 óráig)

  • Csomagkövetés

    Csomagkövetés

    A myzooplus oldalra belépve, a Rendelések menüpont alatt találja rendelése részleteit. A Nyomonkövetés linkre kattintva a szállító cég weboldalára kerül, ahol láthatja, hol van éppen a csomag.

    (Amikor a kiszállító cég elindul raktárunkból az Ön csomagjával, emailben értesítjük Önt, amelyben a csomagazonosító számot is megadjuk. A nyomonkövetési adatok max. 24 órával ezután később láthatók, amint a szállító a raktárába érkezett a csomaggal. Innen fogja a futár kézbesítésre átvenni a csomagot.)

    Szállító partnerünk: GLS futárszolgálat

    Szállítási információk:

    A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen  számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba. 

    Az elérhető GLS CsomagPontok térképes listáját ide kattintva érheti el.

    A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

    Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a GLS a címzettet automatikusan értesíti e-mailben vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.


    Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

    Írjon nekünk: 

    Kapcsolatfelvételi űrlap (a gyorsabb ügyintézéshez adja meg ügyfélszámát is, ha Ön már regisztrált nálunk)

    Tel.: +36 1 848 0320 (hétfőtől péntekig, 8-18 óráig)

  • Szállítási költség

    Szállítási költség

    Szállítási díjak

    Szállító partner
    9990 Ft alatti rendelés
    9990 Ft - 10990 Ft közötti rendelés
    10990 Ft feletti rendelés
    GLS

    GLS futárszolgálat

    1090 Ft

    890 Ft

    ingyenes

    A zooplus.hu online webáruházában 10.990 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes Magyarországra. A minimális rendelési érték 6.900 Ft.

    Egyéb költség:

    Egy csomag maximális súlya 31 kg lehet, így elképzelhető, hogy amennyiben nagyobb csomagot vagy több terméket rendelt, rendelése több részletben kerül kiszállításra. Ebben az esetben a második csomagtól 790 Ft szállítási díj kerül felszámításra csomagonként.

    A végleges szállítási díj a bejelentkezést követően vagy a szállítási adatok megadása után válik láthatóvá a rendelési összesítésben.


    Fizetés utánvéttel:

    Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 290 Ft.


    Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

    Írjon nekünk: 

    Kapcsolatfelvételi űrlap (a gyorsabb ügyintézéshez adja meg ügyfélszámát is, ha Ön már regisztrált nálunk)

    Tel.: +36 1 848 0320 (hétfőtől péntekig, 8-18 óráig)