-
Szállítási idő
Szállítási idő
A legtöbb megrendelést a beérkezéstől számított 24 órán belül feldolgozzuk és átadjuk a kiszállítást végző partnercégnek (GLS). A rendelések a raktár elhagyásától számítva általában 2-3 munkanap alatt érkeznek meg.
Egyes megrendelések esetén nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy a megrendelt termékek távolabbi külföldi raktárból érkeznek. Ilyen esetekben előfordulhat, hogy a csomagfeladási- és a kiszállítási idő hosszabb a megszokottnál. Rendeléseit folyamatosan nyomon tudja követni a csomagkövetési oldalon. Amennyiben itt Németország vagy Hollandia van feltüntetve a kiszállítási idő megnövekedhet.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Írjon nekünk:
Kapcsolatfelvételi űrlap (a gyorsabb ügyintézéshez adja meg ügyfélszámát is, ha Ön már regisztrált nálunk)
Tel.:
0036-184-80-320
(hétfőtől péntekig, 8-18 óráig)
-
Csomagkövetés
Csomagkövetés
A myzooplus oldalra belépve, a Rendelések menüpont alatt találja rendelése részleteit. A Nyomonkövetés linkre kattintva a szállító cég weboldalára kerül, ahol láthatja, hol van éppen a csomag.
(Amikor a kiszállító cég elindul raktárunkból az Ön csomagjával, emailben értesítjük Önt, amelyben a csomagazonosító számot is megadjuk. A nyomonkövetési adatok max. 24 órával ezután később láthatók, amint a szállító a raktárába érkezett a csomaggal. Innen fogja a futár kézbesítésre átvenni a csomagot.)
Szállító partnerünk: GLS futárszolgálat
Egyes esetekben előfordulhat, hogy csomagját a DPD futárszolgálat kézbesíti.Szállítási információk:
GLS futárszolgálat:
A GLS SMS-ben vagy e-mailben értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
Az elérhető GLS CsomagPontok térképes listáját ide kattintva érheti el.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a GLS a címzettet automatikusan értesíti e-mailben vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
DPD futárszolgálat:
A DPD e-mailben értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a DPD nyomonkövetési weboldal közvetlen linkjét.
A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a DPD, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli az 1 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a DPD a címzettet automatikusan értesíti e-mailben. Az üzenet tartalmazza a DPD nyomonkövetési weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
Személyes átvételre nincs lehetőség:
A kiszállítás több európai raktárunkból történik az elérhető készlet függvényében. Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség budapesti raktárunkból, valamint egyéb magyarországi átvevőpontokon sem - megértésüket köszönjük.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Írjon nekünk:
Kapcsolatfelvételi űrlap (a gyorsabb ügyintézéshez adja meg ügyfélszámát is, ha Ön már regisztrált nálunk)
Tel.:
0036-184-80-320
(hétfőtől péntekig, 8-18 óráig)
-
Szállítási költség
Szállítási költség
Szállítási díjak
Szállító partner9990 Ft alatti rendelés9990 Ft - 10990 Ft közötti rendelés10990 Ft feletti rendelésGLS futárszolgálat
1090 Ft
890 Ft
ingyenes
A zooplus.hu online webáruházában 10.990 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes Magyarországra. A minimális rendelési érték 6.900 Ft.
Egyéb költség:
Egy csomag maximális súlya 31 kg lehet, így elképzelhető, hogy amennyiben nagyobb csomagot vagy több terméket rendelt, rendelése több részletben kerül kiszállításra. Ebben az esetben a második csomagtól 790 Ft szállítási díj kerül felszámításra csomagonként.
A végleges szállítási díj a bejelentkezést követően vagy a szállítási adatok megadása után válik láthatóvá a rendelési összesítésben.
Fizetés utánvéttel:
Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 290 Ft.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Írjon nekünk:
Kapcsolatfelvételi űrlap (a gyorsabb ügyintézéshez adja meg ügyfélszámát is, ha Ön már regisztrált nálunk)
Tel.:
0036-184-80-320
(hétfőtől péntekig, 8-18 óráig)