Kosarában:

A kosár üres!

Ingyenes szállítás 10990 Ft felett**

Módosítás vagy törlés

Törölhetem a rendelésem anélkül, hogy kapcsolatba lépnék az ügyfélszolgálattal?

Arra törekszünk, hogy minden rendelést a lehető leggyorsabban feldolgozzunk és kiszállítsunk. Rendelése bármelyik fizetési mód esetén a banki átutalás kivételével, szinte azonnal továbbításra kerül a raktárhoz feldolgozásra, amint a kifizetés megerősítésre került. Még hétvégén is!

Saját maga is elvégezheti a rendelés törlését, azonban nem garantált, hogy valóban törlésre kerül. Attól függ, hogy rendelése a rendelési folyamat melyik szakaszában van. Törlésre a következő esetben van lehetősége:

  • nem váltott be kupont a rendelés során,
  • még nem csomagolták be a termékeket
  • és az utánvétes fizetési módot választotta.

Amennyiben minden törlési feltétel teljesül, megjelenik a „Törlés” gomb a rendelése mellett. Ha rákattint, törölheti rendelését anélkül, hogy szüksége lenne az ügyfélszolgálat támogatására.

Ha a gomb nem látható, akkor a fent említett feltételek nem teljesültek. Ebben az esetben kérjük, hogy keresse fel Ügyfélszolgálatunkat rendelése törlésének lehetőségével kapcsolatban. Ha rendelésének törlése már nem kivitelezhető, még mindig fennáll az a lehetőség, hogy visszautasítsa a csomag(ok) átvételét, és ekkor a futárszolgálat visszajuttatja hozzánk a csomago(ka)t. Ha rendelése már kiszállításra került, a nem kívánt terméket visszaküldheti az átvételtől számított 14 napon belül. Kérjük, további részletekért olvassa el Visszaküldési szabályzatunkat.