Segítség

A bevásárlókosárból törlődtek a termékek (Cookies)

Amikor a "pénztárba" megyek, hibaüzenetet kapok. Mit csináljak?
A bevásárlókosárba csak egy terméket tudok helyezni, vagy kitörlődik. Mit csinálok rosszul?
Mik a Cookie-k?
Miért kellenek Cookie-k a zooplus rendeléshez?
Hogy állítsam be a böngészőmet, hogy elfogadja a Cookie-kat?

Tűzfalak és biztonsági tanúsítványok

Amikor elküldöm a rendelést, azt a hibaüzenetet kapom: a bevásárlókosara törlődött. Mit csinálok rosszul?
Azt mutatja a böngészőm, hogy a biztonsági tanúsítványom lejárt. Miért?
Hiba történt a rendelésem elküldésekor. Megkapták a rendelésemet?

Általános információ Web böngészőkről

Különböző böngészők PC tár beállításai


JavaScript

Miért kell a JavaScript?


Egyéb

Nem látható az oldal széle. Miért?

Az Ön rendelése

Van-e minimum vagy maximum rendelési értékük?
Összevonhatok több megrendelést?
Módosíthatom a rendelést, miután már elküldtem?
Törölhetem a rendelésemet?
Küldenek rendelés visszaigazolást?
Értesítenek a rendelésem feladásakor?
Hogyan rendeljek?
Hány csomagot fogok kapni?
Hogyan tudom nyomonkövetni a rendelésemet?
Hiányos szállítmány érkezett. Mit kell tennem?
Hibás termék érkezett. Mit kell tennem?
Öt napja rendeltem és még mindig nem érkezett meg az áru. Mit kell tennem?
Rossz terméket kaptam. Mit kell tennem?
Nem jött számla a csomaggal. Mi történt?
Rossz számlát kaptam. Mit tegyek?

Szállítás: Általános információk

Mennyibe kerül a szállítás?
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Ki a szállító partnerük?
Mi történik, ha nem vagyok itthon, amikor a rendelésem megérkezik?
Lehet-e különböző a szállítási- és számlázási cím?
Egy bizonyos napon fel tudják adni a rendelésemet?
Mit jelent a "szállítási dátum" ikon?
Milyen országokba szállítanak?

Fizetés és biztonság

Milyen fizetési módok közül választhatok?
Hitelkártyás fizetés esetén mikor történik a megterhelés?
Fizetési felszólítást kaptam, holott kifizettem már a termékeket. Mit tegyek?
Fizetési felszólítást kaptam, de a megrendelt termékeket részben vagy egészben visszaküldtem. Mit tegyek?

Visszaküldések és cserék

Milyen címre küldjem a visszaküldendő termékeket?
A visszaküldésekre van határidő?
A visszaküldések postaköltsége engem terhel?
Mikor és hogyan juttatják vissza a postaköltséget?
A megrendelt termék mérete nem jó. Visszaküldhetem?
Miért kapok számlát egy kicserélt termékre, amikor már kifizettem az előző számlát?

Kuponok és kedvezmények

Hogyan lehet beváltani kupont, utalványt?
Beválthatok több kupont is egy megrendelésnél?
Készpénzre válthatók a kuponok?
Lehet ajándékutalványt vásárolni a zooplus-nál?

Hűségprogramok

Hogyan működik a zooplus Hűségprogram?
Kell regisztrálni a zooplus Hűségprogramra?
Hogyan gyűjthetek zooPlusPontokat?
Mit lehet csinálni a zooPlusPontokkal?
Beválthatom zooPlusPontjaimat készpénzre?
Lehetséges több ügyfélszámláról összegyűjteni a zooPlusPontokat?
Honnan tudom, mennyi zooPlusPontom van?

 


GYIK

Kihez fordulhatok, ha egy termékről speciális kérdésem van?
A termék, amit rendelni szeretnék, jelenleg nem kapható. Ettől függetlenül meg tudom rendelni?
Hogyan értesülhetek a különleges ajánlataikról?
Milyen időre szólnak a különleges ajánlataik?
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Személyes adataim biztonságban vannak?
Van-e zooplus áruház a lakhelyemhez közel?

Kapcsolat

Ügyfélszolgálatunkkal itt veheti fel a kapcsolatot online: kapcsolat

 

Amikor a "pénztárba" megyek, hibaüzenetet kapok. Mit tegyek?

Kérjük, győződjön meg arról, hogy a böngészője elfogadja a Cookie-kat. Amennyiben böngészője nem fogad el Cookie-kat, a bevásárlókosárba gyűjtött termékeket nem tudja elmenteni a rendszer. Lent tudhatja meg, hogyan állíthatja be böngészőjét Cookie-k elfogadására.

A bevásárlókosárba csak egy terméket tudok helyezni, vagy kitörlődik. Mit csinálok rosszul?

Változtassa meg böngészője biztonsági beállítását a Cookie-k elfogadására. Lejjebb tudhatja meg, hogyan lehet beállítani böngészőjét Cookie-k elfogadására.

Mik a Cookie-k?

A Cookie-k alfanumerikus azonosító eszközök, amelyek böngészője által kerülnek az Ön computerének hard drive-jára. A Cookie-k használata nagyon elterjedt módszer a vezető online áruházak körében. Például, a bevásárlókosárba helyezett termékek nem mentődnek el Cookie-k használata nélkül.

Miért kellenek Cookie-k a zooplus rendeléshez?

A zooplusnál való vásárlása ideje alatt állandó Cookie-kat küldünk hard drive-jára. Ezáltal a mi rendszerünk el tudja menteni bevásárlókosarának tartalmát, amíg Ön vásárol. Az Ön számítógépén egy állandó Cookie lementődik file-ként, és akkor is ottmarad, amikor a böngészőt bezárta. Ezt a Cookie-t következő vásárlásakor le tudjuk olvasni. Ezen állandó Cookie nélkül nem tudna termékeket helyezni kosarába, így a zooplusnál nem tudna vásárolni. A zooplus által átküldött Cookie-nak csak a bevásárlókosár tartalmának mentésében van szerepe. Biztosítjuk arról, hogy vásárlási szokásairól semmilyen információt nem őrzünk meg a rendszerünkben.

Hogy állítsam be a böngészőmet, hogy elfogadja a Cookie-kat?

PC

Microsoft Internet Explorer, 6.0, PC , Win 32

Böngészőjének tetején, a feladatsoron:

  1. Klikkeljen az eszközök-re, majd az Internet Options-re.
  2. Klikkeljen az Privacy-re.
  3. Az alapértelmezett beállítás Medium, ami engedélyezi Cookie-k elfogadását. Ennek módosításához válasszon más beállítást. Ha Custom van beállítva, klikkeljen az Advanced gombra és válassza az Accept Cookies-t.
  4. Egyéni beállítások: Klikkeljen az Edit-re a Websites kategóriában. Az ablakba gépelje be www.zooplus.hu a Website Address mezőbe és klikkeljen az Accept-re. Zárja be az ablakot az Ok megnyomásával.
  5. Klikk Ok.

Mozilla 1.7 (és magasabb) PC, Win 32

A böngészője tetején a feladatsoron:

  1. Klikkeljen az Edit-re, és válassza a Preferences-t.
  2. A Category panelen, válassza a Privacy & Security-t és klikkeljen a Cookies feliratra.
  3. Az Allow Sites to Set Cookies legyen az alap beállítás, vagy megválaszthatja, hogy mely Cookie-kat kívánja menti az "other cookie management options"-t választva.
  4. Klikk Ok.

Tűzfalak és biztonsági tanúsítványok

Amikor elküldöm a rendelést, azt a hibaüzenetet kapom: a bevásárlókosara törlődött. Mit csinálok rosszul?

Ha használ tűzfalat, győződjön meg arról, hogy a Port 443 SSL kapcsolatokra nyitva van. Mivel több különféle tűzfal létezik, a zooplus nem tud részletes útmutatót adni az Ön tűzfalához. Ezért, kérjük használja a saját tűzfalához tartozó útmutatót. Ha vállalati hálózatban dolgozik, kérje a rendszergazda segítségét.

Azt is ellenőrizze, hogy a tűzfal program legutolsó verziója van-e feltelepítve computerére.

Azt mutatja a böngészőm, hogy a biztonsági tanúsítványom lejárt. Miért?

Mivel a biztonsági tanúsítványoknak van lejáratuk, computere helytelen időbeállítása is okozhatja, hogy az SSL olalak nem látszódnak. Kérjük ellenőrizze számítógépén a dátum és idő helyes beállítását.

Hiba történt a rendelésem elküldésekor. Megkapták a rendelésemet?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, amennyiben a rendelés státuszával vagy a rendelési folyamattak kapcsolatban van kérdése.

Általános információ Web böngészőkről

Az oldalunknak minden standard, korszerű böngészőben olvashatónak kell lennie. Előfordulhat, hogy korábbi verziójú böngészők használata komolyan befolyásolja az oldal kinézetét és funkcióit. Ezért azt ajánljuk, hogy az Ön által kedvelt böngésző software legújabb verzióját töltse le és telepítse.

Fontos: Böngészőjét a saját felelősségére változtatja, vagy frissíti. A zooplus nem vállal felelősséget semmilyen kárért vagy következményért, amely böngészők installálásával vagy frissítésével kapcsolatban keletkezett.

Különböző böngészők PC tár beállításai

Mivel weboldalunkat és online shopunkat gyakran frissítjük, azt javasoljuk, hogy ennek megfelelően állítsa be böngésző tárját. Így tudja biztosítani, hogy mindig az aktuális ajánlatainkhoz legyen hozzáférése. A beállításokat a lentiek szerint javasoljuk. A lentiekben ismertetjük a beállítások megváltoztatásának lépéseit egyes böngészőknél.

PC

Internet Explorer version 6 (vagy magasabb) PC

  1. Menjen a Tools-ba és válassza az Internet Options-t
  2. Az ehhez tartozó General automatikusan feljön a Temporary Internet Files alatt, klikkeljen a Settings-re.
  3. A Check for Newer Versions of Stored Pages alatt, válassza az Every Visit to the Page-et
  4. Klikkeljen az Ok-ra kétszer

Mozilla version 1.7 PC

  1. Menjen az Edit-re és válassza a Preferences-t
  2. Válassza ki a Cache-t az Advanced kategória alatt
  3. A Compare the Page in the Cache to the Page on the Network alatt, aktiválja az Always-t
  4. Klikk Ok

Minden egyéb Internet böngészővel kapcsolatban a software Help funkcióját használja útmutatásként a tár beállításához.

JavaScript

Miért kell a JavaScript?

Szörfözhet a zooplus weboldalán Java és JavaScript nélkül is. Mégis azt javasoljuk, hogy aktiválja a JavaScript-et, hogy weboldalunk előnyeit élvezhesse. Lent talál példákat arra, hogyan tudja aktiválni a JavaScript-et számítógépén.

PC

Microsoft Internet Explorer PC

  1. A Tools menüben, klikkeljen az Internet Options-ra
  2. Válassza a Security-t
  3. Győződjön meg arról, hogy az Internet van kiválasztva és klikkeljen a Custom Level-re
  4. A Settings boxban, klikkeljen az Enable Active Scripting-re
  5. Klikkeljen az Ok-ra kétszer

Mozilla version 1.7 PC

  1. Az Edit menüben klikkeljen a Preferences-re
  2. Az Advanced alatt válassza a Script & Plugins-t
  3. Enable JavaScript for Navigator már aktív kell, hogy legyen. Ha nem, akkor klikkeljen az Ok-ra

Minden egyéb Internet böngészővel kapcsolatban olvassa el a software Help menüjét útmutatásként a JavaScript aktiválásához.

Egyéb

Nem látható az oldal széle. Miért?

A zooplus weboldalt az Internet Explorer 6.0 és újabb verziókra, Netscape 8 és magasabb verziókra, és Opera 6.0 és magasabb verziókra optimalizáltuk. A weboldalt 1024x768 felbontású monitorra is optimalizáltuk. (Nézze meg operációs rendszerének Help menüjét a jelenlegi felbontás beállításának ellenőrzéséhez.)

Az Ön rendelése

Van-e minimum vagy maximum rendelési értékük?

A minimális rendelési érték 5.900 Ft (szállítási költség nélkül). Nincs maximum rendelési érték, de a termékeink normál mennyiségben, háztartási alkalmazásra vásárolhatóak.

9990 Ft vásárlási érték felett ingyenes szállítást biztosítunk és nem számolunk fel kezelési költséget. Ennél kisebb értékű vásárlásokra egységesen 990 Ft szállítási és kezelési költséget számolunk fel a csomagok számától, méretétől, vagy súlyától függetlenül.

Összevonhatok több megrendelést?

Mivel raktárunkban nagyon gyorsan megkezdődik rendelése feldolgozása, nem lehetséges a rendelések összevonása a rendelés feladását követően. Köszönjük megértését.

Módosíthatom a rendelést, miután már elküldtem?

Csak nagyon kivételes esetekben lehetséges változtatni megrendelésén. Arra törekszünk, hogy minden rendelést minél hamarabb feldolgozzunk és kiszállítsunk, ezért általában a rendeléseket utólagosan nem lehet módosítani. Köszönjük megértését.

Törölhetem a rendelésemet?

Erre csak nagyon kivételes esetekben van lehetőség. Arra törekszünk, hogy minden rendelést minél hamarabb feldolgozzunk és kiszállítsunk, ezért általában a rendeléseket nem lehet törölni. Köszönjük megértését.

Ilyen esetekben kérjük mihamarabb vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben már kifizette a termékeket hitelkártyával, akkor írjuk jóvá az összeget, amikor a visszaküldött árukat megkaptuk.

Küldenek rendelés visszaigazolást?

Igen. Amint elküldte rendelését és az feldolgozásra került, 1-2 órán belül e-mailes rendelés visszaigazolást kap.

Értesítenek a rendelésem feladásakor?

Igen. Amint az áru elhagyta raktárunkat, e-mailen küldünk egy visszaigazolást a feladásról. Ebben az e-mailben értesítjük a csomagok számáról is.

Hogyan rendeljek?

A Segítség a vásárláshoz részben adunk részletes leírást a zooplus-nál történő vásárlás menetéről.

Hány csomagot fogok kapni?

A feladásról szóló e-mailes értesítésben informáljuk erről, amit akkor küldünk, amikor a csomagok elhagyják raktárunkat.

Hogyan tudom nyomonkövetni a rendelésemet?

A rendelése nyomonkövetéséhez kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Hiányos szállítmány érkezett. Mit kell tennem?

Megtörténhet, hogy egy megrendeléshez tartozó csomagokat különböző napokon szállítunk ki. Kérjük győződjön meg arról, hogy a feladási értesítőben szereplő csomagok hiánytalanul megérkeztek. Amennyiben a szállítás még mindig hiányos, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Hibás termék érkezett. Mit kell tennem?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, amennyiben hibás terméket kapott.

Öt napja rendeltem és még mindig nem érkezett meg az áru. Mit kell tennem?

Megkeressük a csomagot szállítmányozó partnereink segítségével, és tájékoztatjuk hollétéről. Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Rossz terméket kaptam. Mit kell tennem?

Amennyiben rossz terméket kapott, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Nem jött számla a csomaggal. Mi történt?

Elküldjük a számláját, amint csak lehet. Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal egy számlamásolatért.

Rossz számlát kaptam. Mit tegyek?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, amennyiben rossz számlát kapott.

Szállítás: Általános információk

Mennyibe kerül a szállítás?

9990 Ft feletti megrendelésekre ingyenes szállítást biztosítunk és nem számolunk fel kezelési költséget. Ennél alacsonyabb értékű megrendelés esetén egységesen 990 Ft szállítási és kezelési díjat számolunk fel a csomagok számától, méretétől, súlyától függetlenül.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A rendelés beérkezésétől számított 24 órán belül elhagyja raktárunkat az áru. A raktárból való elküldés után általában 3-5 munkanap alatt érkezik meg a küldemény.

Ki a szállító partnerük?

Szállító partnerük a DPD, ill. utánvétes fizetés esetében az In Time Logistics (a Ceska Posta partnere).

Mi történik, ha nem vagyok itthon, amikor a rendelésem megérkezik?

Kiszállításkor az átvételt aláírásával igazolnia kell. A DPD vagy Önnek személyesen szállít, vagy egy szomszédnál hagyja megrendelését. Ha a kiszállításkor nem tartózkodott senki otthon és egy szomszéd sem tudta átvenni a csomagot, a sofőr egy írásos tájékoztatót fog Önnél hagyni, amelyre a csomag hollétét feljegyzi. A tájékoztatón a legközelebbi raktár címe fog szerepelni, ahol 7 napon belül át kell vennie az árut. A csomag átvételéhez igazolásképpen vigye magával a tájékoztatót, amelyet a sofőr hagyott Önnek!

 

Lehet-e különböző a szállítási- és számlázási cím?

Igen. A rendelés végén be tudja vinni a számlázási címet, amennyiben az eltér a szállítási címtől. Viszont magát a számlát csak a csomaggal együtt tudjuk küldeni, vagy e-mail címre.

Egy bizonyos napon fel tudják adni a rendelésemet?

Jelenleg nem tudunk egy konkrét napra kért feladást vagy kiszállítást vállalni. Rendelését általában a beérkezésétől számított két napon belül adjuk fel. A feladás után általában 3-4 munkanapon belül érkezik meg Önhöz. A csomagot általában 8 és 16 óra között szállítjuk ki.

Mit jelent a "szállítási dátum" ikon?

A megvásárolni kívánt termék sajnos nincs raktáron. Klikkeljen a zöld teherautó ikonnál található "szállítási dátumra", adja meg az e-mail címét és fogadja el az értesítési feltételeinket. Amint a termék újra raktáron lesz, automatikusan értesítjük e-mailen.

Milyen országokba szállítanak?

 

Jelenleg a zooplus.hu oldalon csak magyarországi kiszállítást lehet kérni.

Fizetés és biztonság

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A weboldalon történő vásárlásokat Visa vagy Mastercarddal, Pay Pal-lal, banki átutalással vagy utánvéttel bonyolíthatja. A "pénztár"-ban választhatja ki az Ön számára legmegfelelőbb fizetési módot.

Előre fizetésre is van lehetőség. Ebben az esetben kérjük, hogy a banki átutalás bonyolításakor tüntesse fel ügyfélszámát vagy a rendelési számot hivatkozásként!

Kérjük, az összeget belföldön a lenti számlára utalja:

zooplus AG
UniCredit Bank Hungary Zrt
Számlaszám: 10918001-00000129-09020003
Külföldről:
IBAN: HU73 1091 8001 0000 0129 0902 0003
SWIFT: BACXHUHB

Kérjük, ne feledje:

 

Bankjának az általános belföldi átutalási díjai csak standard EU banki átutalásokra érvényesek. A standard EU banki átutalásokhoz be kell vinnie a kedvezményezett bank IBAN (international bank account number) és a BIC (bank identifier code) számát. Egyéb külföldi bankátutalások költségeit a zooplus nem fedezi.
Amint kiegyenlítette számláját, küldjük az árut. Rendelése ellenértéke a rendelést követő 7. napon legkésőbb be kell érkezzen számlánkra. Eddig az időpontig fenntartjuk Önnek a rendelt árut. Ha letelt a 7 nap de rendelése ellenértéke még nem íródott jóvá számlánkon, rendelése automatikus törlésre kerül. Kérjük vegye figyelembe, hogy az utalás banktól függően 2-4 munkanapig is eltarthat. Fenntartjuk a jogok, hogy a határidő lejárta előtt erről egy emlékeztető e-mailt küldjünk.
További kérdések esetén, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés PayPal-lal: A PayPal egy online fizetési szolgáltatás, amelynek segítségével oldalunkon biztonságosan, egyszerűen és gyorsan megoldható a fizetés. A rendelés során lehetősége van PayPal számlát nyitni. PayPal-lal történő fizetés esetén 290 Ft kezelési költséget kell felszámolnunk.
Fizetés utánvéttel: Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Utánvét az In Time Logistics (a Ceska Posta partnere) szállítóval lehetséges. Utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 190 Ft. Amennyiben Ön az utánvéttel való fizetést választja, kérjük ne feledje el megadni a telefonszámát, hogy szállító partnerünk a kézbesítés előtt felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Az általunk kínált fizetési módok teljesen biztonságosak a magas biztonsági ekőírásaink miatt. Minden személyes adatot és hitelkártya információt technikai titkosítás véd, valamint egy ezt kiegészítő engedélyezési eljárás (szervereinken történő adatátvitelkor, és adatmentéskor is).

Hitelkártyás fizetés esetén mikor történik a megterhelés?

Az áru feladását követő két napon belül elküldjük a számla adatokat a megfelelő hitelkártya cégnek. A megszokott számlázási periódus szerint történik a terhelés.

Fizetési felszólítást kaptam, holott kifizettem már a termékeket. Mit tegyek?

Adatainak ellenőrzése céljából kérjük szíveskedjen megküldeni az Ügyfélszolgálat részére hitelkártyája megterhelésének pontos dátumát.

Fizetési felszólítást kaptam, de a megrendelt termékeket részben vagy egészben visszaküldtem. Mit tegyek?

Számláját nem tudjuk jóváírni addig, amíg a visszaküldött termékek meg nem érkeztek. Ez néhány napot vehet igénybe. Amennyiben nem biztos a visszaküldött termékek hollétéről, vagy webszámlája egyenlegéről, kérjük fegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal itt: Ügyfélszolgálat. Ha tértivevénnyel adta fel az árut, kérjük készítse elő a visszaigazoló szelvényt.

Fizethetek csekkel?

Nem. Sajnos egyelőre csak hitelkártyával vagy előre fizetéssel (banki átutalással) lehet fizetni.

Visszaküldések és cserék

Milyen címre küldjem a visszaküldendő termékeket?

 

A visszaküldéseket fogadó raktárunk címe:

zooplus AG, zooplus Returns Center, Marktal 3, 99880 Hörselgau, Germany

Kérjük töltse ki a csomagban található "visszaküldési formanyomtatványt" és helyezze a visszaküldendő csomagba.

A visszaküldésekre van határidő?

Ügyfeleinknek jogában áll a kiszállítástól számított 14 napon belül elállni a szerződéstől, indoklási kötelezettség nélkül. Ezen határidő betartásához annyit kell tennie, hogy vagy visszaküldi a termékeket, vagy a kézhezvételtől számított 14 napon belül felveszi velünk a kapcsolatot visszaküldése ügyében e-mailen. Érvényes elállás esetén a fizetések és/vagy szoláltatások visszajárnak, beleértve a hasznokat is (pl. kamat). A termékek visszaérkezésével megszűnik a vételi szerződés, és 14 napon belül banki átutalással teljesítjük a visszafizetést.

A visszaküldések postaköltsége engem terhel?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, ha rendelését részben vagy teljesen vissza szeretné küldeni. Kérjük a csomagot megfelelően bélyegezze fel. A nem hibás vagy nem téves küldeményeket saját költségén kell visszaküldenie. Kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal további információkért. A visszaküldéshez szükséges dokumentumokat a számlával együtt megtalálja a csomagban.

Mikor és hogyan juttatják vissza a postaköltséget?

Ha az áru sérülten érkezik, kérjük vegye fel a kapcsolatot a zooplussal az összeg teljes visszatérítéséért. A hibás termékek árát teljes mértékben visszafizetjük, a szállítási, visszaküldési, stb. költségekkel együtt. Kérjük az átvételt követő 2 napon belül tájékoztassa Ügyfélszolgálatunkat, amennyiben hibásan vagy sérülten érkezett a termék.

A visszaküldés szállítási költségének megállapításához szállítmányozó partnereink standard díjait vesszük alapul. Elsőbbségi, expressz és egyéb emelt díjas szolgáltatás ellenértékét nem áll módunkban visszafizetni. Felajánljuk a csomag otthonában történő felvételét, amennyiben nehezen elszállítható termékről van szó. További információkért, kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

Kérjük értesítsen bennünket a feladás költségeiről a Kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, hogy megtörténhessen a visszafizetés. (A feladás költségei nem mindig láthatóak tisztán a csomagon.)

A megrendelt termék mérete nem jó. Visszaküldhetem?

Igen. A zooplus AG garantálja ügyfeleinek a szerződéstől való elállás lehetőségét, a kiszállítástól számított 14 napon belül, indoklási kötelezettség nélkül. Ezen határidő betartásához annyit kell tennie, hogy vagy visszaküldi az online vásárolt termékeket, vagy a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldési kérelmét elküldi e-mailen. Minden olyan online vásárolt terméket, amire mégsincs szüksége, visszaküldhet, amennyiben a csomag megfelelően fel van bélyegezve.

Miért kapok számlát egy kicserélt termékre, amikor már kifizettem az előző számlát?

A visszaküldött terméket webszámláján jóváírjuk, de csak akkor, amikor megérkezett hozzánk a visszaküldött áru. Amennyiben már kifizette az eredeti rendelését hitelkártyával, akkor azt nem fogjuk újra megterhelni. Kérjük ne vegye figyelembe azt a számlát, amit a csereáruval küldtünk.

Amennyiben a csereáru ára kedvezőbb, mint az eredeti rendelésben szereplő árué, a különbözetet jóváírjuk webszámláján. Ezt későbbi rendekésekkor felhasználhatja. Webszámlájáról további információkért lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

Kuponok és kedvezmények

Hogyan lehet beváltani kupont, utalványt?

Írja be a kupon kódját a kupon boxba az "Az Ön bevásárlókosara" oldalon és nyomja meg a "beváltom" gombot. Ekkor a kupon értéke a teljes összegből automatikusan levonódik, és megtakarításként lesz feltüntetve. Esetleges problémák elkerülése érdekében kérjük ügyeljen a kód pontos bevitelére (kötőjelek, kisbetű, stb.) Ha nem találja a kupon kód helyét, lehetséges, hogy már bevitt egy kupont a megrendelésébe. A piros X-re kattintva törölheti a kupont, és helyette új kuponkódot vihet be. További információkért kérjük olvassa el ezt.

Beválthatok több kupont is egy megrendelésnél?

Egy rendeléshez csak egy utalványt, kupont, vagy különleges árkedvezményt lehet igénybe venni.

Készpénzre válthatók a kuponok?

Nem lehetséges a kuponok készpénzre váltása, vagy kuponok/utalványok korábbi rendelésekhez való felhasználása.

Lehet ajándékutalványt vásárolni a zooplus-nál?

Igen. Személyre szóló ajándékutalványokat lehet vásárolni 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft és 20.000 Ft értékben.

Hűségprogramok

Hogyan működik a zooplus Hűségprogram?

A Hűségprogram által köszönjük meg ügyfeleink zooplus melletti kitartását. Most kétszeresen profitálhat zooplus rendelései által: kedvezményesen vásárolhat minőségi eledeleket és kiegészítőket kedvencének, valamint ajándékokra válthatja zooPlusPontjait! További információért klikkeljen ide!

Kell regisztrálni a zooplus Hűségprogramra?

Nem. Amint kifizette első megrendelését, automatikusan elkezdi gyűjteni a zooPlusPontokat. Nem szükséges regisztrálni a zooplus Hűségprogramra.További információért klikkeljen ide!

Hogyan gyűjthetek zooPlusPontokat?

Minden elköltött 250 Ft után automatikusan egy zooPlusPontot kap. A zooplus Hűségszámlájára automatikusan feltöltjük a zooPlusPontokat, amint fizetése beérkezett, és feldolgozásra került. További információért kérjük kattintson ide.

Mit lehet csinálni a zooPlusPontokkal?

zooPlusPontjait beválthatja ajándékokra - tekintse meg az aktuális ajándékainkat itt.

Beválthatom zooPlusPontjaimat készpénzre?

Nem. zooPlusPontjait a zooplus Hűségprogram keretében csak termékekre válthatja be, készpénzre nem. A zooPlusPontok értékéről további információkért kérjük tekintse át a zooplus Hűségprogram általános feltételek részét.

Lehetséges több ügyfélszámláról összegyűjteni a zooPlusPontokat?

Nem. Egyszerre csak egy hűségszámláról lehet pontokat beváltani. Ezért fontos, hogy rendeléseit mindig ugyanarról az ügyfélszámláról küldje el. A pontokat nem lehet átvinni egyik ügyfélszámláról a másikra.

Honnan tudom, mennyi zooPlusPontom van?

zooplus hűségszámláját bármikor megtekintheti online, a myzooplus-ra történő bejelentkezéssel, a zooPlusPontok egyenlege gombra klikkelve.

GYIK

Termékválaszték és raktárkészlet

Kihez fordulhatok, ha egy termékről speciális kérdésem van?

Kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz az online Kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. Kérdésére termékspecialistánk a lehető legrövidebb időn belül válaszol.

A termék, amit rendelni szeretnék, jelenleg nem kapható. Ettől függetlenül meg tudom rendelni?

Ha a megvásárlandó termék ideiglenesen nincs raktáron, informálni fogjuk, amint újra elérhetővé válik. Kattintson a termék jobb oldalánál található zöld teherautó ikon alatti "szállítási dátum" gombra, írja be e-mail címét, majd fogadja el információs feltételeinket. Amint az áru raktárra érkezik, informáljuk Önt e-mailen.

Hogyan értesülhetek a különleges ajánlataikról?

A különleges ajánlatokról rendszeres hírlevelünkből tájékozódhat.

Milyen időre szólnak a különleges ajánlataik?

A különleges ajánlatok általában a készlet erejéig érvényesek, habár eközben történhet árváltoztatás. Minden termékünk (beleértve azokat is, amelyekre a különleges ajánlatok vonatkoznak) háztartási mennyiségben rendelhető. Különleges esetekben maximálhatjuk a rendelhető mennyiséget (pl. csak 1 vagy 2 rendelhető az adott termékből), hogy minden ügyfelünk részére biztosíthassuk a vásárlást.

Személyes adatok

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Kérjük üsse be a jelszó emlékeztetőbe azt az e-mail címet, amellyel a zooplus-on regisztrált. Jelszavát néhány percen belül elküldjük e-mail címére.

Ne feledje: Aktuális jelszava adataink között titkos kódként van elmentve, ezért telefonon nem tudjuk közölni.

Személyes adataim biztonságban vannak?

Személyes adatainak védelme elsődleges számunkra. Minden biztonsági óvintézkedést megteszünk annak érdekében, hogy Ön teljes biztonságban érezhesse magát a zooplus.hu-n. Ez a fizetési procedúrára és az összes Ön által közölt adatra is érvényes. Amennyiben többet szeretne megtudni adatvédelmi és biztonsági szabályzatunkról, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal

Van-e zooplus áruház a lakhelyemhez közel?

A zooplus kizárólag online kisállatkereskedés, nem rendelkezik bolttal. Mégis a hét minden napján, 24 órában állunk rendelkezésérea www.zooplus.hu oldalon.